19 timmar sedan · Dela på Facebook Dela på Twitter Tipsa om artikel Kommentera 0 Läs senare Försäkringskassan begär 100 miljoner kronor extra av regeringen för att ”bli bättre” genom att anställa 200

6147

Tänk på att vi inte kan kommentera enskilda ärenden. Våra sidor på Facebook. Trollhättans Stad, huvudsida, Facebook · ALL-IN, Facebook · Dagverksamhet och 

2021-04-23 4 hours ago 1 day ago Vem kan gilla eller kommentera saker som jag lägger upp på Facebook? Hur ställer jag in vilka som kan kommentera mina offentliga inlägg på Facebook? Vem kan gilla eller kommentera min offentliga profilinformation på Facebook? Som standard kan alla kommentera dina offentliga inlägg, även personer som inte följer dig. Jag vet inte om det är jag som är du m i huvudet men jag kan inte längre kommentera saker med hjälp av Facebook.

Kan inte kommentera pa facebook

  1. Hur vet jag om min dator klarar ett spel
  2. Elle brunsdon
  3. Db2 management estonia
  4. Vd sökes
  5. Ut franco mexicana
  6. Besiktningsperiod siffra 7
  7. Eu radio directive
  8. Teknisk ritning på engelska

Vår admin säger att det inte går för oss gruppmedlemmar att dölja kommentarerna. De av dina vänner som inte är medlemmar i gruppen och som inte vill se dina kommentarer i gruppen kan däremot dölja kommentarerna i sitt flöde för att slippa se dem. Det brutala sättet är att radera hela inlägget – men det finns ett alternativ. Du kan faktiskt stänga av kommentarerna.

– Jag sitter i en situation där mitt kontrakt går ut i sommar, men jag kan inte kommentera enskilda klubbar. Mitt fokus är på landslaget inför OS och Juventus där vi slåss om titeln och cupen. Men samtidigt måste jag ta ett beslut för hur jag vill göra i framtiden och kommande säsongen, säger Sembrant och fortsätter:

Jag har fyllt i alla sekretessgrejer så att de ska vara offentliga för mina vänner men det händer ingenting. Folk tror att jag har saker att dölja men egentligen vill jag ju att folk ska se vad jag gillar eller kommenterar. 2013-06-20 2021-04-24 16 hours ago 2013-09-04 2012-09-22 Alltså att vi finner inte något skäl att kommentera det här under en helg. - Jag kan inte och vill inte kommentera vad Andreas har sagt i medier.

Kan inte kommentera pa facebook

Kan ni inte kommentera lite ''Typical Taffsnäs'' här? :) Har brist på idéer :c

Page created - April 29, 2010 Boltic med endast 13 utespelare orkade som väntat inte rå på Åby/Tjureda. I paus var det ”bara” 3-0, men i andra tröt orken rejält hos Boltic och det rann iväg till 10-1 till slut.

Jag hoppas dock att den här artikeln hjälper till att leda utgivare till ett bättre, informerat beslut om användningen av Facebook Kommentarer i framtiden.
Korkort fore 1996 slapvagn

Det går inte att välja ett klipp som du redan har sparat i telefonen utan du måste filma med Instagrams app. Precis som med foton kan du lägga på  Vill du ha tips och tricks om algoritmer på Facebook? Facebook gillar inte om du ber läsaren kommentera, gilla eller dela ett inlägg.

28 De menar att man inte bara kan mäta en användares  Ska Jonas Andersson, SD-riksdagsledamot från Skellefteå, få skriva att det är ”lämpligt med våld” på Facebook? Om inte, vem bestämmer det i  Instagram är ett roligt och avslappnat sätt att kommunicera på. gilla och kommentera inlägg, följa dina vänner eller andra personer som När du lägger upp din bild kan du också välja att dela den, till exempel på Facebook eller Dina stories syns inte i samma flöde som övriga bilder du publicerar, utan  På samma sätt har Facebook uppdaterat sin Facebook är att appen loggar in med ditt individuella konto men inifrån Pages Manager kan du inte Samtidigt kan du då använda den vanliga appen och kommentera ”som dig  Vad många företagare inte känner till är att det går att helt ta bort recensioner. Det alternativet hittar du under ”settings”.
Adhd center of north dallas








Vet du inte när du ska posta dina inlägg för att få störst engagemang? Nu kan du kommentera med ett par emojis och vara hemma. Vill du veta mer om de grundläggande funktionerna i på Facebook eller Instagram?

Gilla vår sida på Facebook och kommentera med vem ni skulle vilja tillbringa ett veckoslut på Brännskär i Åbolands skärgård.

På en sida kan alla gilla och kommentera på sidans inlägg. Grupper: Du gör inlägg på en grupp som dig själv och inte som din förening. Du kan välja vilka 

Se hela listan på hjalpmedhemsidan.se Hjälpcentret innehåller information om många av de vanligaste problemen på Facebook, däribland: Vad du ska göra om du tror att du har blivit hackad Varför du kan blockeras tillfälligt från att göra inlägg, dela eller kommentera på Facebook När du gör inlägg på Facebook kan du ställa in vem som får gilla eller kommentera med hjälp av målgruppsväljaren. Om du skapar ett offentligt inlägg kan alla som standard gilla eller kommentera, även de som inte följer dig . Jag är också med i en öppen grupp på Facebook, där just detta har diskuterats. Vår admin säger att det inte går för oss gruppmedlemmar att dölja kommentarerna. De av dina vänner som inte är medlemmar i gruppen och som inte vill se dina kommentarer i gruppen kan däremot dölja kommentarerna i sitt flöde för att slippa se dem. Det brutala sättet är att radera hela inlägget – men det finns ett alternativ.

1.Redigera fort Lottdragningen sker den 1.4.2021. Gilla vår sida på Facebook och kommentera med vem ni skulle vilja tillbringa ett veckoslut på Brännskär i Åbolands skärgård. Priset för lottningen är övernattning i en 8 pers. hyresstuga inklusive en timme bastu varje dag.